mycket plugg

har inte alls pluggat så mycket som jag borde, men det tar ju sån jäklans tid att läsa den där boken. inte nog med att den är tråkig, den är på gammelsvenska också. i varannan mening står det ack och ty vilket är väldigt irriterande. hur som helst så har jag läst en bit men har fortfarande halva kvar. usch.
har kollat igenom spanskan också, eftersom jag har spanska muntligt kursprov imrogon, vilket måste gå bra! jag vill ju ha högt betyg i spanska och jag vet att jag kan, bara jag vill. så nu jävlar, ska jag snacka spanska så det ryker. (eller inte)
just nu, vill jag bara ha sommarlov, det vore underbart.

            
                         bulgarien sommaren 08, vill utomlands igeeeeen. nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0