jag vet inte

det är helt sjukt hur snabbt saker kan ändras. för två månader sen mådde jag hur bra som helst. jag gick runt och var lycklig hela tiden. jag var glad. men allt det här var innan allt skit hände. allt kom samtidigt. allt tog slut, jag blev ovän med en vän som betyder mycket, en annan vän svek mig. min farfar blev sjuk. bråk efter bråk med mina föräldrar och skolan ska jag inte ens tala om. allt kom på en gång. allt. trots detta försöker man visa sig glad. man försöker tänka på annat och se framåt. men hela tiden kommer dom tankarna man inte vill tänka tillbaka. kvällarna. det är dom värsta tiderna just nu. man ligger vaken flera timmar, bara på grund av dom här tankarna som aldrig vill ge sig. och nej, jag tycker inte synd om mig själv och jag vill inte att andra ska göra det heller. men helt ärligt. jag vet inte vad jag ska göra längre.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0