gubb(?)kväll

kylskåpet är fullt av öl, grillen står på och rocken strömmar ut ur högtalarna där nere. vad är det tecken på? jo en fet jävla grabbkväll, men 40+ are. själv sitter man här uppe på sitt rum, och vill helst inte går ner och se hur ett par 40+ are kan vara minst lika pinsamma som ett gäng tonåringar. det ser verkligen ut att bli en kul kväll för min del. nooot. jag måste ut ur huset efter maten, annars kommer jag väl bli galen eller något.  maten ja, som jag kommer få äta med dom! jag tror jag sätter mig på mitt rum och äter istället. är man 17 år och tjej har man liksom inte så mycket gemensat med en 40+ man, eller gubbe som dom faktiskt börjar bli. nej, det måste bli utgång ikväll. jag hoppas att sara kan träffa mig.
eller nån - rädda mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0