9 maj

gårdagen spenderades hemma i soffan, framför teven. redan vid 10 höll jag på att somna, så det var väl tur att jag inte gjorde något annat så trött som jag var.

och hur dagen kommer se ut idag, jag ska strax åka en snabbis till centrum för att lämna ett par dansskor till en kompis. behöver ju inte dom längre nu när jag inte dansar, så.. hur som helst ska jag städa mitt rum lite också. det ser verkligen förjävligt ut med kläder på hela golvet. så det är mitt mål idag, städa rummet. det är väl en typisk "städardag", eftersom det inte är särskillt fint väder ute.

ikväll vet jag inte vad som händer, men vill verkligen göra nånting! har vart hemma alldeles för många helger nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0