8 maj

hallu
kan beskriva min dag med två ord. lång och tråkig. det började med orientering som jag verkligen hatar! finns inget värre, och jag är verkligen inte gjord för att gå runt i skogen. ännu bättre var ju att jag hade min vita skor, som såg ut att vara en del av skogen när allt var klart, usch fy & blä. fortsatte med massa boring lektioner, och slutade runt 3. skönt det i alla fall, eftersom jag egentligen slutar 4. inte nog med min tråkiga dag så har jag haft ont i magen i stort sätt hela dagen. den där jääävla tjejveckan alltså. jag knarkar både alvedon och ipreen men det hjälper ju knappt.

 OCH inte nog med det, jag har absolut inget kul att se fram emot den här helgen! jag har säkert smsat halva min kontaktlista om vad som händer i helgen, och svaren blir alltid "jag vet inte" eller "jag ska ut på krogen". själv sitter man här, 17 år och får inte ens gå ut på krogen. det suger ju. det första jag ska göra när fyller 18 är att dra ut och klubba, och tatuera mig. det ska bli najs!

det här blev helt klart ett emoinlägg, men det får ni stå ut med.
c ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0