6 maj

goddagens
kom till skolan vid kvart i 10, och gick där ifrån vid runt 12. sjukt kort och sjukt skön skoldag. eftersom vi hade hela dagen kvar bestämde vi oss (jag, sofi, hanna & elin) att ta en liten tripp in till stan för shopping. så där har jag alltså tillbringat resten av dagen fram tills nu. köpte en söt vit klänning från gina, och två par trosor. (kommer kankse bild på klänningen senare) sen tog mina pengar typ slut :( usch, får leva på typ 50 kronor resten av månaden, lyckat.

senare vet jag inte vad som händer, som vanligt (?). har ju som sagt inget plugg den här veckan så det blir väl chilla som gäller. och kanske stressa upp mig lite inför sista delen av engelska nationella som är imorgon. läs&hör det som jag är absolut bäst på.

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0