4 maj

godmorgon.
vaknade upp och mådde illa och hade ont i huvudet. så det var bara att somna om och låta bli skolan idag. eftersom jag ändå bara skulle ha 2 lektioner och sedan lång håltimme innan sista lektionen gör det inte så mycket att jag är borta. om jag orkar ska jag gå på sista lektionen, vilket är spanska. den börjar halv 2 tror jag, så jag har i alla fall lite tid att vila upp mig.

vad som händer annars idag är väl plugg. måste skriva en samuppgift tills imorrn. seegt som bara den.

om någon nu skulle undra hur jag mår annars (förtom mitt huvudonda osv) så mår jag som innan. jag är förvirrad och splittrad. ena sekunden mår jag prima och andra vill jag bara lägga mig ner och gråta. riktigt jobbigt faktiskt .. men jag hoppas att det blir bättre, ni vet ju. tiden läker alla sår, eller?

Kommentarer
Postat av: Moster Lena

Krya på dej både i huvud och hjärta!

2009-05-04 @ 11:56:37
URL: http://lenaikyoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0