3 maj

halloj
hann inte skriva så mycket igår. träffade ju niklas efter jag hade vart i kungenskurva och sedan mötte jag sofi. kvällen spenderades först ute med emelie, sara och sofi. vi satt i parken och pratade om allt och inget, vilket verkligen behövdes. det har ju hänt sjukt mycket saker under den senaste tiden. både bra och dåliga.
jag vet att många kommer fråga så därför säger jag det här istället, så slipper ni fråga. jag och niklas är inte tillsammans längre, men vi är vänner. så thats it, finns inget mer ni behöver veta.
och, tack för nästan 3 underbara månader niklas, det betydde mycket!

vad som händer senare vet jag inte.måste egentligen plugga men orkar inte just nu. blir nog resturang ikväll med familjen och efter det hoppas jag få träffa sara ett tag. få prata av mig ännu mera. det behövs när man är förvirrad tro mig.
jag skriver kanske lite senare, hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0