29 maj

hej bloggen och alla lääääsare
kvällen igår blev supermys och vi fick också sällskap av niklas som kom senare under kvällen. satt mest och tittade på teve, tittade på priser till göteborgresan och snackade allmänt om allting.
idag - vaknade vi ju upp hos sofi, och kom iväg där ifrån ganska snabbt. jag och sara tillbringade förmiddagen i solstolar på min altan, och glassade galet. mycket skönt med sol! efter det har jag mest chillat, och nu kom mamma med min mat = sushi.
ikväll bär det av till sofi igen där vi bara ska umgås vi tjejer och inte göra särksilt mycket. vi sitter säkert ute. najs najs
skriver kanske senare, och jag SKA börja lägga in mer bilder i bloggen! hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0