28 maj

då var det torsdag och min sista skoldag för den här veckan. är resursdag imorgon, och baaara sju skoldagar kvar sen. är det underbart eller är det underbart? dagen har precis som de flesta andra dagar såhär mot slutet vartit väldigt lugn. hade avslutning på spanskan och fick veta min slutbetyg, VG. känns helt okej, även om jag vet att jag kunde gjort det bättre. efter spanskan bar det av till tandläkaren för att laga mitt hål,( första hål nånsin) och det gick väl bra. kände mig helt sne av bedövnigen ett bra tag efter, men nu känns det bra. gör bara lite ont.
höjdpunkten för idag måste äl ändå vara mitt engelska nationella resultat som var VG. eftersom jag inte är särskilt bra på engelska kom det som en väldigt glad överaskning och jag känner mig riktigt duktig.

kom hem vid 4 ungefär, fast jag slutade vid halv tre, och jag somnade i soffan på en gång. nu har jag duschat och ska fixa till mig lite innan jag åker till sofi där jag, hon och sara ska ha myspyskväll och sleep-over party. najs att spendera kvällen med sina favorittjejor!

nej nu ska jag fixa till mig lite, skriver nog imorgon för kommer antagligen inte ha tid idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0