27 maj

hejsvejs
dagen har varit väldigt chill. började kvart i 10 och slutade vid 12. det är så skönt att det är kortare dagar såhär mot slutet!
efter skolan gick jag och sara hem hit och solade i typ en kvart innan solen gick i moln igen, sedan chillade vi bara galet och jag skrev min engelska artikelsak.
har nyss varit och dansat också i ungefär 1,5 timme. det var superkul, speciellt eftersom jag inte har dansat på ett halvår också. vi får se hur det blir med dansen i höst. funderar på att börja dansa i stan, men jag vet inte än. jag kan ju inte säga annat att jag saknar dansen. det har ju ändå varit en "del av mitt liv" i nio år.

just nu sitter jag här med en gul typ hörselpropp och örat fyllt med vätska innanför. jag tror nämligen att jag har fått en mysig vaxpropp. tror också att det beror på att jag topsar mina öron minst varannan dag, och det ska man ju tydligen inte göra. såå ja, nu sitter jag här och hör bara med ett öra. hoppas att den försvinner nu så jag slipper få lock för öronen så fort jag rör på mig.

nej nu ska jag skriva det sista på min engelska, som är den sista inlämningsuppgiften för den här terminen! NAJS som fanders. puss på er
ps. jag känner mig glad idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0