23 maj

tjenis
kan ju berätta om min väldigt (o)händelserika kväll igår! åkte till sofi på kvällen och vi tjocka oss med hemmagjorda hamburgare. efter det begav vi oss till huddinge centrum och mötte upp H&S, vad vi gjorde där vet ingen.
idag ska jag skriva klart min hemtenta hade jag tänkt, och senare har jag absolut ingen aning om vad som händer.  vill hitta på något kul ikväll, så vi får väl hoppas att det finns nånting (vilket jag tvivlar på)
om jag fortfarande hade dansat hade jag den här helgen haft fullt upp med dansuppvisningar. känns faktiskit lite tomt just nu, och veta att alla andra som dansar kvar kommer ha en suuperkul helg, en sån helg som jag har upplev 17 gånger i och för sig eftersom jag har art med på 17 uppvisningar. men men, imorgon blir det till att titta på uppvisningen i alla fall. första gången jag kommer sitta i publiken, och inte stå på scenen!

       
härliga dansbilder från uppvisningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0