21 maj

godmorgon
sorry att jag inte uppdatera igår, men hade fullt upp hela dagen.
igår - började det med krimprov som gick helt okej, eftersom det var fem timmar kvar tills nästa prov skulle vara så gick jag sofi och hanna hem till mig. tittade på Mamma Mia, som är sååå bra och efter ett tag var det alltså dags att röra sig mot skolan igen för prov i datakunskap. klarade dom hyfsat bra, och klarar också kursen vilket känns väldigt bra.
efter det provet var slut, umgicks jag lite med sara och på kvällen åkte vi plus emelie till heron city för att titta på bio. det blev 17 again, som var ganska bra. gillar man Zac Afron borde man absolut se den!
idag ska jag strax åka till sundby stallet, (säger man så?) för att titta på elins tävling. jag ska också få träffa hennes pojkvän(?) från tyskland som kom till sverige igår. ska bli super kul att få träffa honom, men såklart kul att se på lilla elins tävling också mihi.

nej, nu måste jag kila, ska ta bussen som går om ungefär 40 min. adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0