18 maj

har flängt fram och tillbaka hela dagen känns det som. började såklart med skola där jag fick två bra besked. VG på både geografi och spanska kursprovet vilket är mycket bra gjort av mig.  efter skolan blev det en tripp till synsam för att kolla synen så jag kan få börja övningsköra. hade sämre syn på vänser öga men det var i alla fall tillräckligt bra för att slippa glasögon. tur det, för jag ser ut som jag vet inte vad i glasögon!
efter det tog vi en tripp till mammas jobb för att spana in en lokal, varför får ni veta senare. och nu äntligen sitter jag här hemma, och måste sätta igång med pluggandet. mattenationellt prov imorgon, kriminologi och ECDL prov på onsdag. wonderful, i really love school! not.
hanna försöker tvinga med mig ut på en joggingrunda lite senare. är så sjukt otaggad på det just nu när jag vet att jag måste plugga sönder, OCH när det regnar ute! men men, antar att jag inte har något val. så lite senare blir det nog en runda i spåret.
skriver kanske senare. adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0