14 maj

tjenamors
dagen har faktiskt gått riktigt bra trots att det är den längsta och mest plågsamma skoldagen av alla. började med spanska muntligt kursprov, som gick hmm jag vet inte. satt mest och fkumma kändes det som, men hon sa i alla fall att det gick bra. efter några lektioner hade vi svenska där vi skulle svara på frågor till boken tristan och isolde, som gick bra. det sista som hände var musikprovet, och tro det eller ej gottfolk, jag fick G. inte ett stort fult IG utan ett mycket fint G. tacka gud för det. känner mig faktiskt ganska stolt över mig själv som klarade allt idag hyfsat bra trots min stora ångest.
efter skolan grattade jag och tjejerna oss själva genom att äta glass på donken. det var vi värda!
ett stort plus är att jag inte har något plugg tills imorrn, så idag kan jag chilla galet vilket jag verkligen behöver med tanke på hur mycket jag faktiskt pluggade igår. lucky me.

och nu har jag kommit på det negativa med att vara tonåring. humöret går upp och ner hela hela tiden vilket verkligen kan vara jobbigt. man vet aldrig om man kommer vakna upp glad eller helt enkelt icke glad. trots att inget speciellt har hänt så kan man ändå känna sig deppig och nere? vaaarför? det är sjukt jobbigt! och fyfan vad jag hör om mycket skitsnack nu för tiden. jag trodde folk mognade lite när dom började på gymnasiet, men tydligen inte. skitsnacket bara flödar ur alla söta 16/17åringars munnar. fy för det!

nej, nu ska jag sitta och lata framför teven. vem vet jag kanske lägger på mig några kilo genom att sita där. tråkigt det i så fall måste jag säga. hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0