12 maj

hejsvej
då var denna skoldag också över, väääldigt skönt! är ju inte alls många dagar kvar, 15 stycken kankse? galet skönt är det i alla fall. det sega är att det är väldigt mycket såhär mot slutet. massor av prov och inlämningar.
- onsdag: nationella prov i matte del 1
- torsdag: musikprov, boken "tristan och Isolde" ska vara utläst.
fredag har jag som tur är ingenting.
detta betyder alltså att jag måste gå igenom matten, plugga musik och läsa bok idag. yeey vilken rolig eftermiddag jag kommer ha. klockan 9 är i alla fall paxad för tevetittande! och halvtimmen innan för dusch. så alltså med mina tidsplaner kan jag plugga fram till 20.30. låter lagom lockande... nej, får se hur det blir med det.
nu måste jag köra igång med musiken. skriver kankse senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0