10 maj

kan berätta lite kort om kvällen igår, som var den mest hädelserika med ändå mest händelselösa kvällen på länge.
började med att vi åkte hem till adam och var där knappt en timme innan vi bestämde oss för att träffa lite annat folk. vi åkte till huddinge och där kan ni aldrig gissa vem vi träffa. hugo från den rätte för rosing. han stanna till med bilen vid oss och fråga vad vi skulle göra ikväll mm. jag dog nästan för en sekund där alltså. hugo hugo, världens hottie eller vadå? hur som helst tog vi bussen till myrängen. tyvärr gick vi av vid fel station så vi hamna på en väg mitt i skogen (?) och visste inte vad vi skulle göra eftersom vi inte fick tag på någon. så där satt vi, 4 tjejer och visste inte vad vi skulle göra. som tur var kom n och d och hämta oss så vi kunde åka hem till niklas. skönt det i alla fall. där slutade kvällen innan vi begav oss hemmåt. väldigt arga och irriterade på grund av en del anlendingar.
så där har ni min kväll, vi åkte runt mycket men gjorde liksom inget. kvällen var så misslyckad så den blev rolig.

idag har jag träffat alla mina nya singelvänner. vad hemskt det låter, men det är som att det är en tid just nu när alla blir singlar igen. vi satt och deppade med glass i centrum tills det började regna, kan det bli mer deprimerande? i dont think so! vad som händer senare , hm middag och sedan kankse jag ska träffa emelie en liten stund.

btw, idag är det prick en månad kvar tills det blir sommarlov. galet najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0