sista mars & vår!

jag säger bara hejdå vinter, och hej vår! man blev ju sådär lagom glad när man såg att termometern stod på 11 grader när man kom hem från skolan. äntligen. nu får vi bara hoppas hoppas på att våren verkligen är här och att snön inte kommer tillbaka.
skoldagen var som vanligt, inte sådär superkul men mina vänner gör ju dagen där alltså. efter mycket om och men så gjorde jag ekonomiprovet som faktiskt gick bra. jag vet att jag i alla fall kommer klara det.
kvällens planer består av att plugga geografi och matte, men också att börja städa mitt rum tills fredag. egentligen tycker jag inte alls om att städa och jag gör det bara om jag verkligen måste. nu är det ett "verkligen måste" tillfälle. ska ju ha tjejmiddag på fredag och då kan det inte inte inte se ut såhär! får helt enkelt ta fram min städtallang (som inte finns) och börja stäääda.

mina förhoppningar på att få vara ledig imorgon, eller få jobba hemma, dog idag när vi hade kriminologi. nej, vi får inte alls vara lediga utan måste till skolan för att ha mentorstid och lyssna på hur man skriver en rapport, som dom redan har gått egenom minst tre gånger. så det är alltså bara att pallra sig iväg, men en dag mellan 09.45 och 12.00 är ändå inte sååå hemsk.

nej nu ska jag nog sätta igång med plugget. ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0