5 mars

godmogron
vaknade imorse och kände mig mycket bättre. febern är nog borta helt och huvudet känns inte lika tungt längre. tyvärr krånglar halsen fortfarande men det börjar bli bättre där också, hoppas jag. får se om jag åker till vårdcentralen ikväll eller inte, troligtvis inte eftersom jag mår bättre. och jag får räkna med skola imorgon, men det är nästan så jag ser fram emot det. att ha varit hemma i fyra dagar utan att träffa någon är inte kul. okej jag träffade tjejerna en liten stund igår men hann knappt prata med dom. så skola imorrn, tjoho.

idag ska jag bara ta det lugnt, precis som jag har gjort de andra dagarna den här veckan. ska vila upp mig ordentlig, så jag verkligen kan gå till skolan imorrn. 
ha en bra dag, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0