26 mars

tjooo
just nu är jag både glad och otroligt stressad. vädret börjar bli bättre igen vilket jag gillar! man blir verkligen gladare av att vädret är bra, och att man faktiskt kan hoppas på en vår snart. stressen är pluggstress! inte nog med att man ska gå över åtta timmar i skolan, man ska sedan sätta sig och plugga som en galning när man kommer hem. med engelska glosor till imorgon, och tre prov nästa vecka har man inget val. meeeen som sagt, det är påsklov sen veckan 15 som jag längtar längtar längtar till! och helgen också. gaaah vill bara vara ledig. skolan dödar mig.
och herregud vad jag bara klagar på mitt plugg, ska sluta med det nu. antar att ni förstår hur jobbigt det är nu när jag berättar det i varannat inlägg.

hursomhelst, dagen var lång, men ändå helt okej. det är tur att jag har mina underbara vänner där, annars hade jag nog seriöst aldrig orkat med. mycket skratt idag som vanligt, i like:)  kvällen kommer som ni säkert förstår bestå av plugg. eller det blir väl som vanligt. jag vill verka vara duktig och säger att jag ska plugga när jag i själva verket inte pluggar mycket alls. så, nu kom den sanningen fram. 

              
                       bild från systers kabaré igår, ellen är hon med gitarr till höger

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för hälsningen! Kram farmor

2009-03-26 @ 21:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0