vet inte vad jag ska ha för rubrik (!)

halloj bloggen.
kom hem från jobbet vid ungefär kvart i 1 och då la jag mig direkt i solstolen. det gäller ju verkligen att pressa brännan medans man kan. nästa vecka jobbar jag ju tre dagar och då kommer det inte bli något solande för mig. satt och sola i ungefär två timmar innan jag gav upp eftersom det är så galet varmt. tog en lång skön dusch och nu sitter jag här och har smörjt in benen och fönat håret och grejer. man ska känna sig fräsch efter duschen!

snart kommer pappa hem och då ska vi som sagt åka och lämna in min mobil på lagning. fick för ett tag sen höra att sony ericsson har utnämt W890i till deras sämsta mobil någonsin, och självklart lyckas jag köpa den. så nu ska väl jag, precis som alla andra med en sån här telefon lämna in den. och helt ärligt, det är faktiskt den sämsta jag har haft! (då menar jag kvalitén, dvs den stänger av sig själv, ljudet slutar funka mm)

och ikväll är det party som gäller. vi får se hur länge jag orkar stanna där eftersom jag är väldigt trött. men det ska bli kul ändå. är ju ledig imorgon så det är därför jag kan gå på det ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0