har man tråkigt så han man

Vad blir ditt namn baklänges? annah

Har du gjort en snöängel i år? nej det tror jag inte
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? måste vara då jag föddes, och fick stanna kvar för jag var för liten haha
Har en dröm gått i uppfyllelse? maybe
Tycker du att sengångare är söta? haha nej ?
Har du någon gång testat karate? nej det har jag inget minne av
Första sporten du gick på? tror det var gymnastik eller dans (om det nu räknas som sport)
Minimorötter eller pommes frites? båda
Vad längtar du mest till just nu? bra väder, göteborg och småland
Hur gammal har du tänkt bli? runt 80-90 kankse
Har du haft vattkoppor? yes
Vad drömde du inatt? inget jag kommer ihåg
Vilken tv-serie är bäst? desperate housewives
Vad åt du senast? sånna där stora körsbär
Höga eller låga strumpor? låga 
Vad är du mest rädd för i hela världen? att dö ensam
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? oftast
Vad har du för färg på ditt påslakan? vitt & rött
Bikini eller baddräkt? bikini
Snyggaste läraren? i min skola finns inga snygga lärare
Är du mörkrädd? nej
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?  haha varje dag ?
Riktig gran eller plastgran? riktig
Tänt eller släckt när du ska sova?  kolsvart
Godaste drickan till frukosten? juice
Vill du bli president? skulle va najs men inget jag drömmer om direkt
Har du spelat tjej i en teater? haha säkert när jag va mindre
Duscha eller bada? duscha
Har du gråtit i skolan nån gång? mjo
Hur tar du dig till skolan? går oftast, annars skjuts av hanna
Har du någonsin sminkat dig som punkare?  tror inte det haha
Sjunger du på toa?
Vilken färg har din jacka? 1 brun och 1 svart
Använder du långkallingar? hm nej
Är du höjdrädd? inte så
Vilket land vill du åka till? australien
Vad var det senaste som fick dig att skratta? typ ett teveprogram :S
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? nej haha
Har du sett din bästa vän gråta? självklart
Vilka vitaminer åt du när du va liten? kommer inte ihåg
Har du fått någon komplimang idag? nej hah 
Har du varit med i en rättegång? 
nope
Är du polare med grannarna? finns knappt några i min ålder, men jag pratar med dom flesta
Vilka språk talar din mamma? svenska
Vilka länder har du bott i? sverige
Senaste piercingen? i "flärpen" vi örat om det nu räknas som en piercning
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? för några dagar sen
Gay? aa jag är självklart jättegay :)
Har du äggat ngn? kanske
Har du täckt någons hus med toalettpapper? haha nej
Suger det här? ganska
Har du varit på stranden? yes
Har du haft en stalker? om det räknas med att man får sms 714 gånger om dan fast man inte svarar så ja
Minns du din/dina musiklärares namn?  eva, camilla, hasse
Hur bra är din syn? bäst syn, (nästan)
Har du varit på ett party? haha varje helg
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? aldrig
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror? har ingen bror så :)
Har du varit utomlands? självklart
Har du sett din bästa vän naken?  haha?
Var är dina syskon just nu? tror hon tittar på teve
Vilken tid gick du upp i morse? typ 10.15, hade alarm på 10
Vad ska du göra i helgen? inte den blekaste
När va du riktigt sjuk senast? venne
Vem är den senaste kändisen du tog på? dont know
Vad finns i din bakficka? luft
Har du färglinser? nej
Vad gjorde du kl 2 inatt? sov
Vad är det första du gör på morgonen? äter frukost
Vad ska du göra efter det här? äta middag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0