that's right

att vänner betyder mycket, det vet alla. men att man känner att man aldrig skulle kunna klara sig utan sin bästa vän det trodde jag aldrig. att en vän kan betyda så extremt mycket, är nästan obegripligt. jag har en sån vän, en vän som jag snart har haft i 15 år. säger jag att hon är den som vet absolut mest om mig så ljuger jag inte. hon vet mer än alla. att ha en vän som man verkligen kan lita på, det är trygghet. att veta att hon alltid kommer stå på min sida oavsett vad, det är trygghet. att ha någon som alltid ställer upp, alltid finns där det är något som betyder mycket.
kan knappt förstå att hela 15 år har gått, och jag tror vi har slagit rekord på "längsta tid som vänner utan att bråka". folk brukar inte tro på oss när vi berättar att vi aldrig har bråkat, men who cares. det är så det är och det är jag otroligt glad över. jag är så glad över att jag har dig, för det är nog inte många som får uppleva sån här vänskap alls. ni som har känt varandra i ett år och säger att ni vet allt om den andra och att ni betyder mest, gå och lägg er säger jag bara för ni kan omöjligt ha samma vänskap som den vi har. den vi har lyckats bygga upp under 15 år.  den som vi fortfarande håller på att bygga upp.

om ett år blir det vänskapstatuering. stämplade för livet som vänner.
det är bevis- på evig vänskap.


du är så jävla bra. sara petersén


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0