solning och vänner

dagen har bestått av sol, sol och mera sol. det betyder som jag sa sola, så jag och sara låg och glassa i nästan tre timmar på altanen med paus för lunch, nudlar. det tråkiga är bara att det tar sån jäklans tid att få färg här i sverige, vilket är väldigt synd! känns som att man knappt får någon alls men det kommer väl, hoppas jag.
kvällens tid har ägnats åt mina sötnosar sara, hanna sofi och elin. emelie kom förbi en sväng också. vi kom fram till att vi nu träffas alldeles för lite, men kom också fram till att anlendingen är jobb.
och när vi nu pratar jobb, har jag bestämt mig för att jobba två dagar den här veckan. nu ska jag bara bestämma mig om vilka. tror det får bli torsdag och fredag. min plånbok behöver cash just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0