smått rastlös

jag vet inte om det bara är mig eller alla som detta gäller. men jag tycker att man känner sig väldigt rastlös såhär när skolan börjar ta slut. när höst och vårterminen är i full gång har man alltid plugg att göra och då tyckte man bara det var superskönt när man fick en lugn dag. nu när skolan börjar ta slut och vi inte har något plugg vet jag helt plötsligt inte vad jag ska göra. inte för att jag ägnade varenda liten ledig minut åt plugg, snarare tvärtom men man hade det i alla fall hela tiden i bakhuvudet att man behövde plugga. nu har jag ju hela helgen ledig och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra. jag känner mig redan otroligt rastlös! det är skönt med ledighet, men jag vill ha något att göra. och jag försvarar verkligen inte allt plugg nu, för jag hatar det rent ut sagt, men jag kan inte hjälpa att jag nu känner mig så rastlös.

blev ett lite wierd inlägg, men jag kom bara att tänka på det nu, när jag sitter här och inte har något att göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0