kvällen teve

jahapp, då var denna dag över också. den har inte bestått av särskilt mycket, ungefär som dom andra dagarna hittils på det här lovet.
kvällen har spenderats framför teven. först U21 EM matchen, där vi ju krossade Vitryssland med 5-1 vilket var mycket bra gjort. efter det stog Paris Hilton's my new bff på teven, och jag tittade bara på det för att se vad det var! var inte speciellt roligt, förutom att det var pinsamt och det gav väl en del skratt. kvällens tevetittande slutade med dubbelavsnitt av desperate housewives som jag bara ääälskar. vill se mer av det nu, men nej jag får vänta tills i höst eller när nu nästa säsong börjar.
kvällen avslutades med en kort prommis med sara. nu är det sängen som väntar, och det ska bli otroligt skönt. är så trött nu eftersom jag gick upp vid 8 imorse.
nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0