!

här sitter man igen, försöker få tiden att gå. man sitter och väntar på tiden bara för att den betyder pengar. 70 kr/timmen, väntar jag lite till kanske jag får lite mer i plånboken. jobbet går så snabbt, det går för snabbt. jag måste sakta ner. det krävs pengar på sommaren, det vet alla. men ändå, det är galet att pengar ska få göra sommaren till den man har väntat på hela vinterhalvåret.
det var skönt när man var mindre. då räckte det med att åka till grönalund en gång sen var sommaren fulländad. man behövde inte betala ett skvatt för sig.
fast samtidigt som allt var mycket lättare när man var mindre, älskar jag dom här tonårsåren. jag har aldrig haft så kul i hela mitt liv som de senaste två åren. jag orkar inte bli vuxen, inte än.
och jag önskar, att pengar växte på träd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0