eken cup & trasig mobil

sådär ja, då var jag hemma från gubbängen och eken cup. var hur blåsigt och äckligt som helst. utan solen hade det väl varit vinterväder. fick just veta att metrologerna säger att det här kan bli den kallaste juni på vädigt länge. ska man skratta eller gråta liksom? palla det här vädret!
tänkte lägga upp lite bilder från min syster match idag, men som vanligt fuckar min telefon så bilderna går inte att ladda upp just nu. dessutom har mina högtalare i telefonen pajat så det brusar som bara den så fort någon ringer, eller skickar sms. bra kvalité... har inte ens haft den ett halvår heller. aja, dagens mobiler är väl gjorde för att gå sönder snabbt. affärerna tjänar ju bara mer pengar på det eftersom man då måste köpa ny telefon oftare. usch!
(bilderna kommer i alla fall senare, när min mobil har lust att funka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0