brist på annat

tjenis, har absolut ingenting att göra så jag skirver ett litet inlägg.
var för en stund sen på café fåtöljen med tjejerna. var riktigt mysigt, OCH riktigt dyrt. det gillar inte min plånbok just nu kan jag säga. satt som vanligt och prata om allt, och kom in på den lilla trippen ner till småland som vi tjejer ska göra i slutet av juli. det kan bli vissa problem att planera hur allt ska vara när man är 10 tjejer som alla vill komma med olika förslag. men i slutändan blir det nog skitbra. jag längtar suuuper mycket dit.

detta kommer bli en ganska lugn sommar och det känns skönt. det ända som är planerat är resan till göteborg, och den till småland. lite jobb är också planerat, resten får jag ta det som det kommer. skönt att inte ha för mycket  på schemat för då blir i alla fall jag lätt stressad. så en lugn, slapp och spontan sommar för min del kommer det bli!
det ända som behövs nu är solen. vart fasen är det egentligen? nu har det regnat i över en vecka och jag börjar bli ganska mycket trött på det nu. så ge mig sol, and my summer is going to begin!
























njut av bilden, för så här kommer ni nog aldrig mer få se mig
- osminkad & helt oplattat + rufsigt hår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0