beslutsångest

har lite beslutsångest över vad jag ska göra ikväll. en sak som är säker är att jag inte vill sitta hemma i alla fall (om jag inte får det nya the sims 3) mina val står mellan bio, my bloody valentine eller kankse en kväll som till en början i alla fall ska tillbringas hemma hos j. problemen är att sara inte vågar se den filmen på bio och kvällen hemma hos j kanske inte kommer bli av eftersom vi inte kan vara där hela kvällen. hm, jag får hoppas att pappa kan köpa med sig the sims till mig så jag och sara kan få provspela det. det kankse låter hur löjligt som helst, men eftersom jag för ett tag sen var helt beroende av the sims 2 och satt uppe dagar och nätter för att spela det så måste jag ju såklart prova det nya spelet. spännande, maha.
nej men som sagt.. beslutsångest över kvällen. vi får väl helt enkelt se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0