ännu en dag vid gömmarn

haha det märks på mina besökare att det är sommarlov. ni läser inte min blogg lika ofta längre (!) kan i och för sig bero på att man inte vill ägna all sin tid åt datorn på sommarn, och speciellt inte när det är så här fint väder! känner själv att jag knappt vill sitta vid datorn, men självklart skriver jag lite för er skull (a)

kom i alla fall nyss hem från gömmarn. blev inget bad idag, bara solning och ätande av jordgubbar, vindruvor och choklad. mycket uppskattat! en fy satan vad slapp jag har blivit alltså. jag gör ingenting förutom att sola hela dagarna. men det är ju sommar så då får man vara lat.
ikväll ska jag nog till tullinge en stund (sa ju att man aldrig vet vad som ska hända på kvällen) men den här gången ska jag hem hyfsat tidigt. har inte sovit mycket alls på två nätter så nu ska jag faktiskt se till att komma hem i lagom tid.


jag ursäktar mig för att min mage er ut som en ballong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0