ångest

hej igen
ursäkta för mina deprimerande inlägg här under, men är bara så sjukt arg,ledsen, besviken och irriterad på en viss person, men det ska ni inte behöva få höra mer om nu.

idag var jag alltså i stan med mamma. jag fick två par skor som hon hade lovat, ett par ballerina och en par som är ungefär som gladiatorsandaler. mycket gulligt såhär till sommaren tycker jag. efter besöket i stan har jag inte gjort särskilt mycket. var hemma och nu har jag varit ute och träffat lite vänner. ibland undrar jag vad jag skulle vara om jag inte hade dom. ingenting antagligen. man ska verkligen ta vara på sina vänner.
imorgon är det ledigt igen, studiedag. antar att det är för att skolan inte har mycket mer att fylla ut som här sista dagarna med, så alltså ger dom oss ledighet. det är skönt, men som sgat ibland vet jag inte vad jag ska göra av dagarna. synd att det inte har varit bättre väder säger jag bara.
nej nu ska jag ta och lägga mig i mina gosiga säng, kanske titta lite på teve, och sedan ska jag sova. skönt
så, godnatt alla där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0