9 juni

halloj
har flängt fram och tillbaka hela dagen idag så det är därför jag inte har hunnit uppdatera förren nu.
började allafall med att gå till skolan en sväng för att lämna in dom sista böckerna och hämta en del kläder som har blivit kvar i mitt skåp. efter det bar det av till lite olika ställen med hanna och sara.
nu, innan jag kom hem var jag vid min förra skola och tittade på niornas bal. alla var så söta så, och jag kommer verkligen ihåg när jag klev ur bilen, bland folkmassan i min klänning för precis ett år sedan. det är verkligen ett minne för livet. balen i nian.

imorgon slutar skolan
, och jag har planer för hela dagen. därför tror jag inte att jag kommer hinna uppdatera så mycket, utan det blir nog på torsdag. men vafan, dom flesta har ju avslutning imorgon, och jag tvivlar på att många kommer sitta framför datorn då, så see you at thursday.

     
bilder från balen förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0