8 juni

goddagens gottfolk
vaknade lite förvirrat upp vid halv 12 imorse efter att ha sovit alldeles för länge i natt med mina nästan 12 timmars sömn. detta har resulterat till en väldig seghet och ont i huvudet. och har man det, brukar dagen sluta med att man bara ligger i soffan och glor på teve. och det är precis vad jag har gjort idag.
men för att göra något annat ska jag snart börja röra mig mot hanna, där vi troligtvis kommer titta på ännu mer teve. fast är man flera brukar det ju oftast bli roligare.

kan knappt fatta att jag slutar skolan på onsdag. det har gått så sjukt fort, vilket både känns kul och tråkigt. skönt att skolan är över, men med den här farten kommer jag ju snart sitta där med mina dåliga pensionspengar pch livet kommer snart vara över. gaaad jag vill inte bli vuxen!

bilder från avslutningen i 9an
 


(nästan hela klassen i källbrink)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0