5 juni

godmorgon sverige.
idag tar 3orna i min skolan studenten. stackars dom säger jag bara. det regnar verkligen sjukt mycket, så snacka om otur. fast jag undrar om vädret har så stor roll egentligen? jag tror nog man är lika glad över själva studenten oavsett väder. jag ska i alla fall dit och titta på utspringet som är klockan halv 2. får hoppas på lite bättre väder då.
jag känner att jag tjatar ganska mycket nu om vädret alltså..
hur som helst, det är alltså det enda planerade för den här dagen. är ju fredag så man kankse bordet hitta på något ikväll? får se om jag orkar. är inte speciellt taggad, och vem har ens den mista lust att gå ut när det är sånt här väder? vädret ger än depp i mängder! men som sagt, vi får väl se vart dagen + kvällen leder. har inget bestämt än så länge i alla fall, men man vet aldrig, det kankse dyker upp något senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0