3 juni

hej bloggen, och självklart alla andra söta människor!
skoldagen var idag som alla andra dagar, väldigt kort. slutade runt 12 tror jag efter en kort samhällslektion. fick veta slutbetyget där som blev ett G som var väntat. måste förösöka få bättre i samhällskunskap B nästa år alltså. jag går ju trots allt ett sam-program.
efter skolan bar det av till hanna där vi spenderade hela tiden framför teven. blev filmenrna thirteen, tjenare kungen och en del sex and the city avsnitt.

och nu, börjar min långhelg som jag har tills på tisdag. jag ber till gud att det ska bli bra väder så jag kan fortsätta förbättra på min bränna till avslutningen. som sagt vill jag gärna inte gå i samma nyans som min vita klänning. det vore lite tragiskt måste jag säga. så ja - GE MIG SOL!


bild från bulgarien 08, ser ju lagom najs ut måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0