29 juni

hejsan alla söööötisar
tänkte bara berätta lite kort om vad som hände igår. jag och sara + de fyra "vårberggrabbarna" vaknade upp i där vid 12. käka lite snabb frulle och sedan låg vi på stranden, badade i mälaren, hela dagen. var sjukt najs och sjukt varmt. (och jag blev sjukt röd eftersom det inte fanns någon solkräm) i alla fall, så käka vi middag där på nå liten pizzeria och kvällen avslutades med att jag, sara och hanna sågs en snabbis. mycket trevlig dag var det!

idag har jag alltså jobbat fram till nu. jag var tvungen att åka hem för jag är så sjukt trött. har knappt sovit någonting sen i torsdags så där har vi ju förklaringen till det. men mina "för lite sömniga dagar" var helt klart värda det!
senare idag får vi se vad som händer. kankse ska en sväng till långsjön och bada, eftersom dt är så galet varmt. ugefär 28 grader här just nu. det är ju helt underbart men ibland önskar man faktsikt att det skulle komma en vindpust eller i all fall ett litet moln, men nejdå det vill inte vädret. jaja, jag ska inte klaga. jag älskar solen!

nej, nu ska jag lägga mig och vila lite. ha en bra varm dag!
ps. livet leker mer än aldrig förr just nu, och jag känner mig så himla glad!


i mitten står viktor och kim. dom letade musslor(!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0