22 juni

hej bloggen, och alla andra
äntligen känns det som att sommaren verkligen är här. vädret visar sol och 20 + hela veckan vilket betyder sola sola sola. som det ser ut nu får jobbet helt klart vänta till nästa vecka, för nu ska jag få färg (om det ens går i sverige)
sov över 12 timmar i natt, men vaknade vid 11 eftersom jag ställde klockan på det. även om det är sommar och man är ledig tycker jag inte man ska sova bort hela dagarna, speciellt inte när det är bra väder. så ställ klockan alla "sovalängepåmorgonen människor" så kommer också ni bli bruna(?) och fina.
nej nu ska jag ut och lägga mig i solstolen. skriver kankse senare vi får se. pusssss

                  

                                                                bikini + cola, sommar hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0