21 juni

halloj, äntligen är jag tillbaka till min älskling datorn som det känns som att jag inte har varit på flera dagar.
igår- blev det så att jag drog iväg på "festen" trots att godispåsen lockade så mycket. den här festen visade sig inte vara någonting för oss, så det blev att jag och sara hamnade i vårberg med våra små pojkar där. är man i vårberg och ska sova över, vet man redan innan att det inte blir någon sömn, för deras munnar går i ett. dom snackar som jag vet inte vad, så denna kväll/natt slutade såklart likadant. blev att jag somna vid halv 8 på morgonen, och klockan ringde vid 8. det var tänkt att jag och sara skulle upp då för att sedan åka hem och fixa till oss innan vi skulle träffa tjejerna för en dag på grönan, men så blev det inte. jag insåg att en halvtimmes sömn inte räcker, så jag stängde av alarmet och vid 11 kom sara inspringades till mig och sa att vi var tvugna att åka och att vi var väldigt sena. med lite tur och lite bortskämdhet kom vi hem, fixade oss snabbt som idioter och åkte sedan till djurgården och grönalund där hela dagen alltså har spenderats med tjejerna. det hat alltså varit en riktigt kul, och en riktigt trött dag! jag råder er att gå till grönan när ni har sovit ut ordentligt och inte bara halvsovit i ungefär tre timmar. men kul hade vi i alla fall och det är väl det som är meningen!

imorgon - skulle jag egentligen börja jobba, men eftersom prognosen faktiskt visar fint väder hela veckan med mycket sol och hög temperatur tror jag nog at jag blir hemma den här veckan. i alla fall dom dagar det är soligt! jag fick jobba nästa vecka istället om jag ville, så nu får vädret påverka mina arbetstider. mihi

                   
                                       sara på båten på väg till slussen, på väg hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0