20 juni

hejsan
hoppas alla hade en bra midsommar.
det blev ingen midsommarstång för varken min eller resten av min familjs del, utan vi satt hemma och åt "midsommarmaten" och tog det lugnt. senare var det ju middag hos ett par kompisar till familjen och min kväll slutade med utgång. blev fest i älvsjö, och den var väl helt okej. kom hem till sara vid 3 nån gång, då vi hade mött daniel som var ute och åkte precis där vi var precis då. så skjuts hem ska man ju inte klaga över.

idag ahr det bara varit chill, och blir nog ingen utgång ikväll. är bjuden på fest med får se om jag går.
jag skriver nog senare igen, för just nu har jag inte ens tid att skriva det här .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0