2 juni

tjenixen.
var en lugn dag idag, och fick reda på en del slutbetyg. VG i engelska, svenska och geografi (skryta) så det känns mycket bra! hade också mitt sista prov idag som var i samhällskunskap om genus, och det gick väl helt okej. i mitt huvud har vi typ redan slutat skolan så jag orkade inte lägga ner så mycket energi på provet men jag satsar ju ändå bara på G där så.
 efter skolan bar det av till skärholmen för att leta efter en skolavslutningsklänning till sara. vi sprang runt i säkert 10 affärer, och hon prova massor men tillslut fastna hon för en gul söt klänning. (var jag som tvinga henne att välja den)
en glad nyhet är att jag är ledig torsdag och fredag också eftersom vi har avslutat de flesta kurserna nu. så det blir en långhelg för mig igen. undrar bara vad jag ska använda dessa lediga dagar till, speceillt nu när det inte finns någon sol.

har förresten varit singel en månad nu, och jag märker verkligen att det blir bättre och bättre för varje dag. skönt det!

nej nu ska jag chilla lite, innan mitt "måsteseteveprogram" börjar. missa inte kanal 5 kl 21.00, ni vet ju vad som går där då. mihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0