19 juni

jag får väl börja med att säga glad midsommar till alla där ute, även om det just nu kankse inte känns som midsommar i alla fall enligt mig. ett plus är väl att det inte regnar, men prognosen visar regn i eftermiddag. blä! just nu ställer jag mig frågan om jag ska till midsommarstången eller inte? lutar mer åt inte hållet, eftersom jag inte är särskilt intresserad av att dansa runt stången och köpa sockervadd längre. det var kul när man var mindre, men jag tror nog att nästa gång jag går dit får bli när jag själv har barn som tycker det är kul att dansa runt stången.
ikväll ska jag på middag hos mina föräldrars kompisar. jag tror jag bara stannar över middagen och sedan träffar lite kompisar.
jag har märkt att många ser midsommar som en dag "man ska festa" själv hade jag inte en tanke på att festa eftersom jag själv alltid brukar vara med familjen plus lite släkt eller kompisar till familjen. men nu när folk säger det, är det meningen att man ska festa på midsommar? det är väl en fråga jag kan tänka på hela dagen.

nu ska jag sätta mig och titta på lite körkort teori. jag fick en skiva till datorn för ett tag sen som jag inte har instalerat än. så ja, det är väl dags att göra det nu och sätta igång att lära sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0