18 juni

hejsan
förlåt för den dåliga uppdateringen igår, men blogg.se var helt stört och alla inlägg man skrev försvann. men nu tror jag att det ska funka i alla fall.
igår hände inte speceillt mycket (som vanligt) jag var bara en snabbis nere i centrum, och sedan solade jag lite. man fick ju passa på när det faktiskt var sol. kvällen spenderades med emelie, ida och sara. mycket mysigt och vi får se till att träffas oftare tjejer!
och till dagens planer, som inte finns. hah, nej men jag ska mest chilla idag också. finns ju inte mycket att göra nu när nästan alla jobbar. senare ikväll ska jag i alla fall hem till sofi som det var år sen jag träffade. egentligen var det bra 4 dagar sen men det känns som år.
nej, jag skriver nog igen senare, när jag har nåt vettigt att säga.

                    
                                                        sommar vid gömmarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0