16 juni

godmorgon, förvånade över att jag är uppe såhär tidigt?
ställde klockan på 8, bara för att jag ska följa med min syster till eken cup där hon är med och spelar. vad gör man inte för sin syster liksom? (stämmer inte)  hur som helst så ska jag dit och titta ett tag i alla fall. skönt att det är sol idag också, även om prognosen visar regn till helgen. och regn på midsommar. blir man förvånad eller? nej, inte dte minsta. kan knappt komma ihåg någon midsommar då det inte har regnat. men men, det hör väl till.
nu ska jag kila, skirver nog när jag kommer hem igen. hasta luego

                                  
                                             bild på sara & mig för några veckor sen
                                              (
bara för att ha en bild att visa mihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0