1 juni

jahapp då var den skoldagen slut och den var lika kort som alla andra, fast idag kanske jag spendera 30 minuter i ett klassrum och inte 10. fick veta mitt betyg jag kommer få matte A, och det blir ett G. jag kan bättre, men orkar inte så jag får nöja mig med ett G helt enkelt. musiken blev också ett G. har verkligen märkt nu på betygen att det är så mycket svårare att få bra betyg i gymnasiet än i högstadiet. i nian gick jag ut med bara 1 G, resten var VG och MVG. nu kommer jag gå ut med typ bara g:n och kankse två vg:n. mycket illa men jag har bara mig själv att skylla!
3orna i min skola hade idag poängjakt om vem som kommer få springa ut först på fredag när de tar studenten. det var verkligen hur kul som helst att se deras uppdrag dom fick. jasg längar verkligen till jag står där och ska samla på mig poäng. tyvärr är det två år kvar..

efter skolan gick jag och sara och satte oss i parken. man måste ju vara ute när det är så här fint väder. ska ju tydligen bli dåligt väder nu några dagar men jag hoppas vädret ändrar sig och ger oss sol :) (drömde btw att det snöade, nu i juni. det var en hemsk dröm!)
nej nu ska jag chilla galet, imorgon har jag mitt sista prov som handlar om genus. det sköna är att det inte är något man kan plugga på. hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0