9 juli

hallu
känner att jag egentligen inte har något speciellt att berätta eftersom jag bara har jobbat hittils som ni vet. igår kom a.ö plus lite grabbar förbi sara en stund, och det är ungefär det ända som har hänt mihi.
imorgon är det äntligen fredag och sista dagen på jobbet! ska bli så skönt, för sen är jag ledig resten av sommaren. och nu är det endast (!) sex dagar kvar tills vi åker till göteborg.
snart kommer familjen hem också efter sin kryssning. ska bli kul att se dom igen, för tro det eller ej, jag har nästan saknat dom.

och så vill jag säga grattis till jenny som fyller 17 år idag. äntligen är du en av oss 17åringar ;) hah
(blir ingen bild idag eftersom jag inte tagit nån ny på senaste tiden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0