7 juli

halloj
jobbar som sagt hela vecka, och jag får göra ett riktigt skitjobb som är så pinsamt att jag inte ens vill nämna det här i bloggen haha. som tur är får jag jobba med två riktigt sköna brudar som gör att tiden går lite fortare i alla fall.
sov hos sara till inatt, och nu blir det att sova här eftersom min familj är på kryssning just nu. resten av nätterna kommer tillbringas hos sara också eftersom hennes familj också är borta plus att det är mycket närmare tåget.
både igår och idag har det bara varit chill nu efter jobbet. mest för att det gör mig så jäklans trött!
vi får se när jag får en stund över till bloggen nästa gång. mitt liv är inte så intressant den här veckan eftersom det bara är jobb så ni lär ju inte precis missa något om jag inte skriver så mycket ;)
höörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0