5 juli

godmorgon folket!
kvällen igår fick bli en hemmakväll med familjen framför teven med en stor godispåse. riktigt skönt med tankte på att jag inte ens kommer ihåg sist jag var hemma en lördagkväll med familjen. gick och la mig tidigt, och fick 12 timmars sömn som var väldigt behövande. känner mig nästan pigg nu! yeey, första gången på typ två veckor.

och dagens planer då. jag tror jag ska försöka städa mitt rum lite och rensa ut mina lådor med kläder. jag använder säkert inte ens hälften av alla kläder, dom ligger bara där och tar onödig plats, så dom ska jag kasta bort.
och senare ska vi till min mormor där nu mina älskade kusiner är. ni vet dom som bor i japan som jag sa igår.  och äntligen ska jag få träffa dom igen!  sen blir det att lägga sig tidigt ikväll eftersom jag ska jobba hela nästa vecka. usch, men man får tänka på cashen!

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0