4 juli

god förmiddag.
efter jobbet igår blev det en sväng till gömmaren och vattnet hade faktiskt blivit ganska varmt! den här gången gick det i alla fall att bada utan att frysa till en isklump.
kvällen spenderades ju som sagt i tullinge, och det var helt okej. kunde varit bättre men jag ska absolut inte klaga. kom hem till sofi vid två skulle jag tro. hade inte någon superkoll på klockan precis.
nyss kom jag hem, och jag får se vart dagen leder. har lite olika planer på g, så vi får se vilken som blir av.

idag kommer också mina kusiner som bor i japan hem. ska bli super kul att få träffa dom igen. sist jag träffade dom var ju när vi var i japan och hälsade på, och det var i oktober/novenmber så det var ett tag sen. 


ibland går det riktigt hett till vid gömmarn. som när sara
får för sig att slicka på min arm till expempel. 
haha nej detta är bara driv för dom som är så pantade och inte förstår det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0