26 juli

godmorgon bloggen och alla andra.
det blev utgång igår kväll, och jag hamna lite varsom helst, men slutade i alla fall kvällen i balingsnäs.
idag ska jag träffa tjejerna som ska med till småland för "möte" vilket verkligen behövs haha. måste reda ut lite saker om vad vi ska ha med oss osv. jag åker ju som sagt idag, eller i eftermiddag till västervik med sara och hennes familj. jag och sara får bo i tält (!?) så vi får se hur det går, men det går säkert prima. pappa har ju köpt en självuppblåsbar madrass, så jag i alla fall får det lite bekvämt.
på onsdag nästa vecka kommer resten av tjejerna och då åker jag och sara plus dom till lisas land där vi ska vara i en vecka och bara ta det lugnt, och ha kul. jag längtar verkligen.

kommer alltså tillbaka den 5 augusti om det blir som planerat.
och kommer antagligen inte kunna blogga där, eller får se om jag kan låna hannas dator nångång ibland.
ni får ha det muy bien medan jag är borta, för det ska nämligen jag ha. adios :D

   
                                                       nu åker vi tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0